5 תשובות
שואל השאלה:
ואני בת חח
אנונימי
לא זה לא מוצדק, זה שאתם חבורה זה לא אומר שצריך לעשות הכל ביחד כל הזמן איזה שטויות
קודם כול מה הם באות אלייך בטענות דבר שני הכול חייב לעשות ביחד?!
שונאת חבורות , זה פשוט תמיד נגמר חרא ותמיד יש משהי בחוץ שנפגעת ..
את לא נשואה להן חחח תעשי מה שבאלך