13 תשובות
נחמד נחמד
להקה מדהימה. השיר הכי טוב שלהם זה messege in a battle ואז can't stand loosing אבל קריירת הסולו של סטינג ממש סבירה מינוס
אחלה של להקה הכי אוהב את

every breath you take
אחלה שירים
every breath you take הוא האהוב עליי
אני חושבת שהם די טובים
אחלה להקה, אני יודע לנגן כמה שירים שלהם
עריכה: נייס זאת התשובה ה18,800 שלי
גרועיםם
אנונימי
סתם הם סבבה לגמרי
אנונימי
טובים!! אוהב את roxanne
מדהימים
הלהקה האהובה עליי ביותר, באמת מכיר את כל השירים שלהם בתקופה הקצרה שלהם יודע גם לנגן המון דברים שלהם
באיזשהו שלב היתה לי אובססיה קלה אליהם. עברה, אחלה להקה
שואל השאלה:
חחח אני בימים אלה באובססיה הזאת
אנונימי