6 תשובות
איך בגן? מה את אוהבת לאכול או לשחק או סדרות טלוויזיה ועוד, אממ זהו בעיקרון
אנונימית
מה האוכל הכי טעים בעולם?
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית- כיף אבל יש לי זום
אני אוהבת לאכול פסטה כזאת מיוחדת ולחם עם טונה ומיונז
אני אוהבת לשחק בlol, בובות...מלא דברים
אני אוהבת לראות את אלזה ואנה
שואל השאלה:
אנונימי- הכי טעים בעולם....אמ אני עדיין חושבת על זה
מי החברות הכי טובות שלך
את אוהבת את הגננת
מה את אוהבת לעשות
מי הנסיכה האהובה עלייך
מה הצבע האהוב עלייך
שואל השאלה:
sukiii: אני לא זוכרת את החברות...כי אין לי זום ואין לי גן
כן.
אני אוהבת לאכול, לשחק..אני אוהבת לעשות הרבה דברים
אלזה וסינדרלה
ורוד