13 תשובות
אתה מוזמן בפרטי
שולחץ לך חיבוק ענק מרחוק
הכל יהיה בסדר תמסה לשחרר ולבכות זה תמיד עוזר
הכל יהיה בסדר תמסה לשחרר ולבכות זה תמיד עוזר
היי, דבר איתי
מצטערת לשמוע שזה מה שאתה עובר.
אתה מוזמן להגיד לי למה בפרטי, אם בא לך.
חג שמח ומועדים לשמחה.❤
בהצלחה..:)
אתה מוזמן להגיד לי למה בפרטי, אם בא לך.
חג שמח ומועדים לשמחה.❤
בהצלחה..:)
מה קרה??
אולי נוכל לעזור לך?
אם לא אנחנו (אנשים זרים שאף פעם לא פגשת) אולי תדבר על זה עם מישהו שמכיר אותך טוב ורוצה בטובתך?
בכל מקרה, 2020 זאת שנה שקשה לכולנו עם זה עוזר..... ❤
אולי נוכל לעזור לך?
אם לא אנחנו (אנשים זרים שאף פעם לא פגשת) אולי תדבר על זה עם מישהו שמכיר אותך טוב ורוצה בטובתך?
בכל מקרה, 2020 זאת שנה שקשה לכולנו עם זה עוזר..... ❤
אתה יכול לדבר איתי בפרטי אם אתה רוצה❤ אולי אני יכולה לעזור במשהו?
אם אתה רוצה את מוזמן לפרטי❤❤
שלח הודעה בפרטי אם באלך, אני אקשיב
מה קרה לך?!
מקשיבה להכל שלח הודעה בפרטי אם באלך:)
היי אני כאן אם זה עוד רלוונטי
מה קרה ?
שלום אנונימי,
נשמע שאתה חווה מעוקה עצומה.. עד כדי כך שאתה מרגיש חסום ואולי אפילו מנותק.
איני יודעת את שעובר עלייך, וגם לא הייתי רוצה לנחש אבל נראה שאתה מוצף בכאב ולא מצליח לבטא אותו או לשחרר אותו החוצה.
רואה שמספר אנשים לפני כבר הציעו את עזרתם אך, אם תרצה מישהו נוסף לשוחח איתו, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) וחשבתי להזמין אותך אלינו לצ'אט אנונימי. תוכל להגיע אלינו ולדבר עם אחד המתנדבים או המתנדבות שלנו ולפרוק את שעל ליבך. אנחנו נהיה שם כדי להיות לך לאוזן קשבת, לתמוך ולנסות לעזור בכל דרך שנוכל.
נחכה לך כבר הערב,
מתנדבת סה"ר.
נשמע שאתה חווה מעוקה עצומה.. עד כדי כך שאתה מרגיש חסום ואולי אפילו מנותק.
איני יודעת את שעובר עלייך, וגם לא הייתי רוצה לנחש אבל נראה שאתה מוצף בכאב ולא מצליח לבטא אותו או לשחרר אותו החוצה.
רואה שמספר אנשים לפני כבר הציעו את עזרתם אך, אם תרצה מישהו נוסף לשוחח איתו, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) וחשבתי להזמין אותך אלינו לצ'אט אנונימי. תוכל להגיע אלינו ולדבר עם אחד המתנדבים או המתנדבות שלנו ולפרוק את שעל ליבך. אנחנו נהיה שם כדי להיות לך לאוזן קשבת, לתמוך ולנסות לעזור בכל דרך שנוכל.
נחכה לך כבר הערב,
מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: