4 תשובות
את יותר טובה מזה. תפרדי ממנו, תטפלי בעצמך, והוא עוד יתחרט. זאת הנקמה הכי טובה. למה שתרצי להחזיר לבן אדם שכזה? הוא לא שווה את הזמן שלך.
לא חוזרים
אנונימית
להיפרד פשוט. לבגוד זה חוקי אז אין לך מה לעשות עם זה כל כך
תשכבי עם החבר הכי טוב שלו
באותו הנושא: