11 תשובות
אם לא היית בקרבת מאומת, אין צורך
תלוי מה יגידו לך
שואל השאלה:
אם יגידו לי שלא
שואל השאלה:
שאין לי קורונה
אז לא נראה לי.. תתקשרי למוקד קורונה להתייעץ ליתר ביטחון
אם היית ליד חולה מאומת, רוב הסיכויים שעדיין תצטרכי להיות בבידוד (גם אם יצאת שלילית בבדיקה).
אבלל אני לא יודעת בוודאות אז תבררי
שואל השאלה:
עוד פעם, לא הייתי ליד חולה קורונה אבל יש לי סימפטומים. אם הבדיקה תצא שלילית אני צריכה להיות בבידוד?
לא את תצטרכי לחכות 48 שעות מאז העלמות התסמינים ואז לצאת אם אנלא טועה
אם את שלילית ולא היית ליד חולה את לא צריכה בידוד אלא אם כן יאמרו לך אחרת