6 תשובות
לא הבנתי מה השוני בין האופציות
אממ אישית אני נמשכת לבנות במשקל ממוצע כזה
אנונימית
שואל השאלה:
roy.. יש כאלה שהן 50 קילו כזה שזה נורמלי ויש 45 נגיד ומטה..
roy.. יש כאלה שהן 50 קילו כזה שזה נורמלי ויש 45 נגיד ומטה..
אנונימית
זה תלוי לגובה איזה גובה היא
אני מהסוג השחיפי
אין לי העדפה
באותו הנושא: