6 תשובות
לא הבנתי מה השוני בין האופציות
אממ אישית אני נמשכת לבנות במשקל ממוצע כזה
אנונימית
שואל השאלה:
roy.. יש כאלה שהן 50 קילו כזה שזה נורמלי ויש 45 נגיד ומטה..
אנונימית
זה תלוי לגובה איזה גובה היא
אני מהסוג השחיפי
אין לי העדפה