7 תשובות
חחח
היה נחמד אם היו מקשטים את הפרופיל משתמש חגיגי ביום הזה, אמנם משהו קטן אבל נחמד
כן
אנונימי
לא, כל הקטע בפרחים זה הכרת תודה משואלי השאלות, מה הטעם שיביאו לך פרחים סתם ככה ?
פרחים נועדו כהוקרת תודה על תשובה שעוזרת... 100/200 פרחים זה מוגזם אבל נגיד 7 פרחים היה יכול להיות נחמד
פרחים מתייחסים לאמינות ולעזרה שבתשובות שלך.
זה לא איזה פרס שאפשר לקבל בכל רגע שקורה איזה משהו חשוב בחיים שלך. זה לא פרס.
לא.
היה נחמד אם הם היו עושים משהו אחר כמו אייקון עוגת יומולדת או משהו
אבל לא פרחים זה לא קשור זה תפקיד אחר