4 תשובות
לא ממש אכפת לי מגבות של אנשים אחרים
אני לא עושה כי יש לי אחלה גבות אבל יש לי חברים שעושים גבות.
כי זה לא מפריע להם
אם זה לא מפריע להם אין סיבה שהם יעשו גבות
אם זה לא מפריע להם אין סיבה שהם יעשו גבות
יש כאלה שעושים ויש כאלה שלא וזה לגמרי בסדר, גם את לא חייבת לגלח שום חלק בגוף שלך הכל עניין של בחירה, יש כאלה שזה לא מפריע להם וזה לגמרי בסדר.
באותו הנושא: