4 תשובות
בכל מחשב זה משתנה.
אצלי אני לוחצת על prt sc, יכול להיות שאצלך זה גם alt וגם prt sc באותו הזמן.
את יכולה לחפש בגוגל את שם המחשב שלך, חברה, דגם, והכל, ולהסתכל. בטוח יהיה כתוב.
יש כפתןר, בדרך כלל בין הכפתורים שמעל החצים, והוא בכל מקלדת אןמר משהו שונה
prt scn
prnt scr
משהו בסגנון הזה, זה קיצור של print screen

זה עושה צילום מסך ןשאת עושה הדבק זה מדביק את התמןנה
בעזרת תוכנה שנקראת lightshot
שהיא בעצם עוזרת לך לתפוס חלקים ספציפיים במסך ולצלם אותם

כרגע את יכולה ללחוץ על הכפתור prntscrn במקלדת וזה יצלם את המסך כולו ואז פשוט לשלוח אותו איפה שאת רוצה. (ברגע שאת לוחצת על הכפתור זה עושה לך העתק, כל מה שאת צריכה לעשות זה הדבק)
אם כבר אתם ממליצים על תוכנות חיצוניות אני ממליץ לכם על sharex
היא פחות נפוצה אבל הכי טובה ונוחה שהשתמשתי בה, אפשר גם לצלם בה סרטונים וgif ויש הרבה הגדרות שאפשר לשנות כדי להפוך אותה לנוחה יותר