6 תשובות
יופי זה בעייני המתבונן את לא תהיי יפה בעיניי כולם
כולנו איתך סיס
את מהממת
לי לא
כי פשוט לא אכפת לי מהמראה החיצוני, אני לא מבססת את הביטחון שלי על דברים שטחיים
אני יודעת מי אני- אני בן אדם ישר וחברה נאמנה אז מבחינתי זה מה שחשוב בלבד
לא יכולים לפגוע בך אם את בוחרת לא להיפגע! תבחרי! תתאמני בזה ותצליחי
כי פשוט לא אכפת לי מהמראה החיצוני, אני לא מבססת את הביטחון שלי על דברים שטחיים
אני יודעת מי אני- אני בן אדם ישר וחברה נאמנה אז מבחינתי זה מה שחשוב בלבד
לא יכולים לפגוע בך אם את בוחרת לא להיפגע! תבחרי! תתאמני בזה ותצליחי
אל תתיחסו לדעות של אנשים תמיד יהיה להם מה להגיד את צריכה פשוט להתעלם
זה טבעי וזה קורה להרבה אנשים אבל תנסי להתעלם ולהאמין לעצמך שאת יפה
שמחתי לעזור
שמחתי לעזור
באותו הנושא: