2 תשובות
איזה משחק? יש משחקים שאין הרבה אנשים שמשחקים בהם, זה ממש תלוי באיזה משחק.
בלי קשר אם זה משחק שיש לי אני אוכל לשחק איתך אם תרצה
בלי קשר אם זה משחק שיש לי אני אוכל לשחק איתך אם תרצה
שואל השאלה:
^overwatch
ואני משחק דרך פלייסטיישן...
משחק דיי ישן ו"מת" אבל אני אוהב אותו
^overwatch
ואני משחק דרך פלייסטיישן...
משחק דיי ישן ו"מת" אבל אני אוהב אותו
אנונימי
באותו הנושא: