2 תשובות
איזה משחק? יש משחקים שאין הרבה אנשים שמשחקים בהם, זה ממש תלוי באיזה משחק.
בלי קשר אם זה משחק שיש לי אני אוכל לשחק איתך אם תרצה
שואל השאלה:
^overwatch
ואני משחק דרך פלייסטיישן...
משחק דיי ישן ו"מת" אבל אני אוהב אותו
אנונימי