התחברות הרשמה

מחלקים הרבה דוחות עכשיו על נסיעה מחוץ לעיר?

4 באוקטובר 2020, 09:59
נסיעהקורונהסגר    
3 תשובות
כן. יש מחסומים בכל פינה
ג
גילי
אכן כן
ל
ליקריץ_
שואל השאלה:
אבל בודקים רכבים במחסומין או לא?^^
אנונימי
באותו הנושא:
שמעו עכשיו שאלה רצינית טיפה דוחה אבל כנסו
אני מרגישה דוחה עכשיו
יש לי עכשיו נסיעה של שעה, מה לעשות בנסיעה?
שאלה די הרבה דוחה אבל...
מחלקים דוחות בים?
אם לא שילמתי דוח ל 170שח במטרופולין על נסיעה ברב קו הוא לא שלי.. אז מה יעשו לי אם לא שילמתי את הדוח
נכון שהמשטרה זה הדבר הכי מעצבן בעולם? הם מחלקים דוחות כי הם ממורמרים ועצבניים. שישתלטו בהם,
טוב ראיתי עכשיו את הדבר הכי דוחה בחיים (סרטון ביוטיוב)
המשטרה תופסת אנשים עכשיו ומחלקת דוחות?
עדיין מחלקים דוחות על יציאה מהבית?
קראתי עכשיו משהו דוחה