4 תשובות
אממ אני הייתי שותה חחח
תפתחי היום או מחר בבוקר כי זה יותר כיף כזה בבוקר ומקסימום אם תרצי תקני חדש אם יהיה משהו מיוחד
תשתי לא יהיה פיקניק בקרוב חחח מקסימום קונים חדש
שואל השאלה:
כן אבל אני מפחדת שלא יהיה את הסוג הזה כי זה סוג שווה ובא לי עליו חחח
אבל דיי שכנעתם אותי..
אבל כדאי לשתות עכשיו? זה 13 אחוז אלכוהול שאני לא אתפוס פה ראש חחח
כן אבל אני מפחדת שלא יהיה את הסוג הזה כי זה סוג שווה ובא לי עליו חחח
אבל דיי שכנעתם אותי..
אבל כדאי לשתות עכשיו? זה 13 אחוז אלכוהול שאני לא אתפוס פה ראש חחח
אנונימית
באותו הנושא: