5 תשובות
כן אבל זה בקנה מידה הרבה פחות גדול
אז לא ממש שווה התייחסות
יש בזה משהו
אני כזה, זה סתם סטטיסטיקה
אנונימי
כן נראלי שכן
אז אני אנטישמית לבנה :)
אני זהירה עם יהודים כי בכל זאת הם עם תכסיסין,גנבי תרבות,קנאים,ברברים,אה ונחותים...
אבל אני לא מראה את זה אני פשוט זהירה יותר שמדובר ביהודים.
אנונימית