5 תשובות
כן אבל זה בקנה מידה הרבה פחות גדול
אז לא ממש שווה התייחסות
אז לא ממש שווה התייחסות
יש בזה משהו
אני כזה, זה סתם סטטיסטיקה
אנונימי
כן נראלי שכן
אז אני אנטישמית לבנה :)
אני זהירה עם יהודים כי בכל זאת הם עם תכסיסין,גנבי תרבות,קנאים,ברברים,אה ונחותים...
אבל אני לא מראה את זה אני פשוט זהירה יותר שמדובר ביהודים.
אני זהירה עם יהודים כי בכל זאת הם עם תכסיסין,גנבי תרבות,קנאים,ברברים,אה ונחותים...
אבל אני לא מראה את זה אני פשוט זהירה יותר שמדובר ביהודים.
אנונימית
באותו הנושא: