התחברות הרשמה

אוףף אנשים אני לא יודעת מה לעשות.

אני ואחיות שלי רבנו עם אמא שלי ואז דוד שלי שהיה בבית גם התערב והתחיל להיכנס באחותי,
אחותי בכתה וזה ודוד שלי היה צריך לישון בסוכה אצלנו והוא הלך וכל המריבה הייתה מול אשתו ואני ממש מפחדת שיהיו דברים מריבות או שאישתו תרחיק אותנו מאיתנו או משו,
אני חושבת שזה ממש לגיטימי לריב מידי פעם והכל בסדר
(ההורים שלי גרושים חשוב לציין)
מה אתם חושבים?
3 באוקטובר 2020, 23:00
מה לעשות?מצב רוחדיכאוןעצות    
2 תשובות
היי , בואי לפרטי
מ
מושלמת מחתיכות
אוף איזה דוד מגעיל מה הוא נדחף
ק
קרמיט השווה
באותו הנושא:
אני לא יודעת מה לעשות כבר אופפ אני וחבר שלי ביחד כבר שנה
אוףף אני לא יודעת מה לעשות
אוףף אני מטר 67 ושוקלת 79 בת 13 אני לא יודעת מה לעשות להיות אנורקסית??
אוףף אני לא יודעת מה לעשות): זה ממש מסובך:/ בבקשה תעזרו לי..
אוףף חבר שלי עונה על השאלות פה ואין מה לעשות, אנשים עידוד?
אוףף אני לא יודעת מה לעשות
אוףף איך ללמוד לקטול אנשים?
אוףף אני לא יודע מה לעשות, מה כדאי לי?
אוףף אני לא יודעת מה לעשות בבקשה תעזרו לי (תקראו בפירוט)
אוףף אני נורא בלחץ אני לא יודעת מה לעשות!!!
אוףף כבר נמאס לי מבנות..לא יודע מה לעשות