התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאחרי שחופרים לך לעשות משהו כבר לא באלך לעשות אותו?
3 באוקטובר 2020, 21:03
חפירות
הגיוני
2 תשובות
כן
Chita chan
חח ללא ספק
l
layla :)
באותו הנושא:
אתם מהאלה שחופרים או האלה שחופרים לכם?
הגיוני שאחרי שהורדתי את הגשר (שנתיים) נהיו לי גומות חן?
הגיוני שאחרי חצי שנה עם גשר למטה יש לי רווח בשיניים הקדמיות (ממש רואים את הרווח)?
יש לי יותר מדי חברים וכולם רוצים לצאת איתי ונמאס לי שחופרים לי מה לעשות
הגיוני שאחרי האימון הראשון שעשיתי בכלל הצלחתי להקפיץ תחזה?
זה הגיוני שאחרי הורדת גשר כואב לי השיניים?
זה הגיוני שאחרי שהייתי טבעונית שנתיים התחלתי לנסות לאכול חביתות וכואבת לי הבטן ויש לי בחילה?
הגיוני שאחרי שעשיתי לייזר בימים שאחרי השיער צומח בצורה קוצנית?
הגיוני שאחרי יום שלם שלא כתבתי יש לי עדיין מה לכתוב?
זה הגיוני שאחרי פעם ראשונה שלי בחדר כושר פשוט בא לי ללכת כל יום?
הגיוני שאחרי כפיפות בטן כואבת הבטן?