2 תשובות
opi אבל זה קצת יקר וגם האלה של ביוטיקר ממש סבבה
שואל השאלה:
שמעתי הרבה על opi. ביוטקר אמרו לי שהטופ והבסיס שלהם לא טובים, הצבעים שלהם שמעתי שהם טובים אבל אין להם את כל הגוונים
שמעתי הרבה על opi. ביוטקר אמרו לי שהטופ והבסיס שלהם לא טובים, הצבעים שלהם שמעתי שהם טובים אבל אין להם את כל הגוונים
באותו הנושא: