2 תשובות
אם אתה משחק בה זה יכול לקרות מהר מאוד... ככה זה בנות..^^
בשניות.. לא ידעת שיש עם שנקרא בנות?
קשה להתמודד איתנו..
אני אוכל לעזור לך בפרטי עם תרצה..
קשה להתמודד איתנו..
אני אוכל לעזור לך בפרטי עם תרצה..
באותו הנושא: