יש לי היום יום הולדת ואמא שלי רשמה לי ברכה מדהימה בפייסבוק רציתי לרשום לה כתגובה את זה מה אתם חושבים?
תודה רבה לכולם על הברכות המחממות❤❤❤ ואמא שלי תודה רבה לך על הכל על הערכים שגידלת אותי על כך שהיית תמיד אוזן קשבת בשבילי ושלא הפסקת להעניק לי כל מה שבקשתי ובכללי על היותך אמא מדהימה .אוהבת מלא ❤