25 תשובות
יש לך קישור?
אני מרגישה מוזר שלא ראיתי אותו עדיין 0_0
אנונימית
איך הוא נראה
מה זה משנה בסופו של דבר אחר כך כולם יקנו אותו
שואל השאלה:
ברור שכולם הולכים לקנות אותו
פשוט זו דעתי שהוא נראה פשוט נורא ואני לא הולכת לקנות אותו .. האייפון 11 נראה פצצה לדעתי וזה מה שיש לי
וואי כן
עשו אותו מרובעע
הוא נראה כמו ה11 רק עם ארבע מצלמות מה
אנונימית
שואל השאלה:
יודעים איך הוא נראה
ויש גם אייפון 12 מיני
איך הוא נראה בכלל
שואל השאלה:
עשו לו גם שינוי במסך עצמו הוא נראה שונה לגמרי
תתנו קישןר לאייפון
אנונימית
כן אבל את קונה טלפון לפי איך שהוא נראה?
שואל השאלה:
כן למשל האייפון 11 הוא נראה טוב והוא גם ממש מעולה אז למה שאני אקנה את ה12
לא חשפו אותו עדיין
הוא יפה הוא כזה מרובע בצדדים לא עיגולי כזה הוא כמו אייפון ארבע
נע בסוף כולם ייקנו אותן והוא יהיה מושלם
יואוו אני גם רוצה איך אפשר לעשות את השתפ הזה?
הוא ממש דומה ל11 פשוט המצלמה קצת שונה וכאילו מי מסתכל על איך שהטלפון נראה
796
איך הוא נראה?
בדיוק כמו שאומרים על כל אייפון. מכוער ונראה מזעזע. אבל בסופו של דבר אחרי חודש כולם מתלהבים ופתאום זה נראה להם יפה לעין. יכול להעיד על זה. שכשראיתי את האייפון 11 פרו מקס הוא היה נראה לי ממש מכוער. אחרי חודש כבר קניתי אותו בעצמי
הוא נראה בול כמו ה11 רק שעשו גם אחד רוז גולד ורוד כזה
כן הוא לא כזה יפה
ה12 עוד לא יצא בכלל. הכל הדלפות. תמיד ההדלפות דומות למה שיש בסוף אבל הרבה פחות יפות.
רק ראיתי אותה וצקחתי את חיי מה זה הדבר הזהה
הדלפות זה הרבה פעמים לא המציאות. מה גם שהוא לא פאקינג הוכרז