7 תשובות
אייפון, עניין של הרגל והעדפה.
אין לי כרגע אייפון כי שלי נגנב אבל אני מעדיפה אייפון כי זה יותר נוח והעיצוב יותר יפה לי בעין
עד עכשיו הייתי רק עם גלקסי אבל אני אקנה בקרוב אייפון מקווה שאני לא אתחרט
גלקסי כי רגילה
אנונימית
עד עכשיו הייתי עם גלקסי והשנה עברתי לאייפון ואני ממש מתחברת יותר לאייפון. לא חושבת שאני יחזור שוב לגלקסי.
אייפון
בעיקרון יש לי גלאקסי, אבל זה טלפון חילופי כי האייפון שלי נהרס.
אז אני אקנה את האייפון שאנור לצאת בקרוב בעז"ה