6 תשובות
שואל השאלה:
קבעתי כבר תור לרופא לשבוע הבא... זה פשוט מעניין אותי מה הסיבה...
קבעתי כבר תור לרופא לשבוע הבא... זה פשוט מעניין אותי מה הסיבה...
אנונימית
הייתי ממליצה לך ללכת לרופא. יכול להיות שזה יותר מסתם כאב ראש.
יש לך חופש של שבוע של סוכות יש לך זמן לנוח ותלכי לרופא שקבעת.
גם אני ככה, אני מניחה שזה פשוט מתוצאה של חוסר שעות שינה והרבה זמן מול המחשב
אנונימית
אני חושבת אולי בגלל שאנחנו כל הזמן מול מסך אז מתחיל כבר כאבי ראש
תנוחי אל תהיי הרבה בטלפון זה בטח כאב ראש מהמורים החופרים
באותו הנושא: