6 תשובות
לדעתי לא
שואל השאלה:
היא נתפסה על העור
היא נתפסה על העור
אנונימית
שואל השאלה:
ועוד במקום הכי גרוע
אני מקווה שתביני
ועוד במקום הכי גרוע
אני מקווה שתביני
אנונימית
אם לא הרגשת סימן נשיכה אז לא
שואל השאלה:
לא נשיכה, הוא נתפס לי על העור עם הזה שלו
לא נשיכה, הוא נתפס לי על העור עם הזה שלו
אנונימית
אם את מרגישה כל מיני אי נוחיות, עקצוצים, גירודים וכל מיני אז כדאי לבדוק. אם זה היה רק פעם אחת ואת לא מרגישה כלום אחרי אז אפשק להגיד שזה בכלל לא נורא