5 תשובות
אני חושבת שזה יותר כמו פצע, ותני לזה זמן וזה יעבור
זה לא אומר כלום, בסך הכל חצ'קון בגלל שינוי הורמונלי.
קוראים לזה אפטה, תן לזה כמה ימים זה יעבור לבד.
אפטה. יש לזה טיפול משחתי תקני בסופר פארם
זה לא חצ'קון זו אפטה, ולפעמים זה צץ (מעצבן וכואב).
מבטיחה שאחרי 3-4 ימים זה יעבור.