10 תשובות
כן ולא
כאילו אני כן מאמינה בזה אבל אני לא מסתמכת רק על זה בחיים שלי...
בערך כי בשביל למצוא אהבה אתה צריך לחפש אותה אתה לא יכול לשבת כמו גולם ולחכות שאהבה תבוא אליך
היא לא תבוא לבד כלום לא בא לבד אם לא מתאמצים בשבילו
שואל השאלה:
איפה לחפש אותה
אנונימית
בואי אם תשבי בבית שלך עכשיו ולא תעשי כלום אהבה שלך לא תבוא לך בהפתעה אז אני חושבת שלא :))
התשובה לשאלה שלך- בכל מקום.
כן ולא ..
פשוט לא צריך לרדוף אחרי זה אבל אם יש הזדמנות לא לשלול