11 תשובות
יש להן בעיות עם עצמן
הן בקו מחשבה פטריאכלי, שהגבר הוא השליט והנשים נחותות. זו הייתה המחשבה הרווחת אצל מרבית הנשים המערביות שנים רבות אז לא פלא שגם במאה ה21 יש עדיין שרידים עמוקים לתופעה המחרידה
מזעזע באמת אני גם לא מבינה בחורות כאלה
בדרך כלל זה צומת לב מגברים
או שככה ההורים חינכו אותם אני גם מכירה אישית ילדה כזאת באמת מזעזע המילים שיוצאת לה מהפה
בדרך כלל זה צומת לב מגברים
או שככה ההורים חינכו אותם אני גם מכירה אישית ילדה כזאת באמת מזעזע המילים שיוצאת לה מהפה
שוביניזם זה שאין שיוויון בין כל המינים.
כולם יכולים להיות ככה, ולהפך אפילו.
בנות שוביניסטיות יכולות להתבטא גן כאם היו יותר זכויות לנשים
כולם יכולים להיות ככה, ולהפך אפילו.
בנות שוביניסטיות יכולות להתבטא גן כאם היו יותר זכויות לנשים
אוהבות להרגיש נשלטות, או שהגיוני להן הרעיון של שוביניזם
בעיה שלהן סהכ
בעיה שלהן סהכ
שואל השאלה:
די נו ברור שמדובר רק על שוביניזם שמכוון נגד נשים.
די נו ברור שמדובר רק על שוביניזם שמכוון נגד נשים.
אנונימי
יכול להיות שבבית גידלו אותן שהגבר הוא המלך יכול להיות שהאבא או האח היו המרכז של הבית והבנות היו אלה שמנקות ומבשלות
שואל השאלה:
מה קשור לנשלטת במיטה ושוביניזם?? זה משחק תפקידים ומשהו שנשאר שם, ושוביניזם זה לחשוב שאת נחותה ולא מגיע לך זכויות. מה ההיגיון והקשר פה.
מה קשור לנשלטת במיטה ושוביניזם?? זה משחק תפקידים ומשהו שנשאר שם, ושוביניזם זה לחשוב שאת נחותה ולא מגיע לך זכויות. מה ההיגיון והקשר פה.
אנונימי
בנות שמנסות להרשים בנים שיש להם בדיחות לכי למטבח
מי אמר נשלטת במיטה אמרתי נשלטת בכללי
ומאיפה לי בנות דפוקות
ומאיפה לי בנות דפוקות
הוא לא רשם נשלטות במיטה, הוא רשם נשלטות, ונשים שחושבות ככה הן באמת חושבות שהן מתחת לגבר והן תלותיות
באותו הנושא: