5 תשובות
זה הדבר הכי כואב שיכול לקרות וזה בסדר לבכות. תנסי ללכת להתנדב בעמותות ולשמח כלבים אחרים, זה בטוח ישמח גם אותך
שואל השאלה:
גם עכשיו הגעתי לסבתא שלי והיא אמרה לי "לא הגיע לה למות". למה היא אמרה את זה?
אנונימית
משתתפת בצערך כל כך;(
יש לי כלבה גם ואין לי מושג מה לעשות שזה יקרה לה.
תקחי לעצמך זמן, זה בסדר להתאבל ולבכות.
רק אל תתני לזה לחדור אלייך יותר מדי עמוק שזה כבר ממש ישפיע. זה בסדר להיות עצובה אבל תמיד תזכרי שהחיים צריכים להמשיך והיא הייתה רוצה שתמשיכי הלאה;(
^^כי לא מגיע ליצורים המושלמים האלה למות, הם צריכים לחיות לנצח
משתתפת בצערך אחד הדברים הכי כואבים וקשים לאבד , זה בסדר לבכות קשה להתגבר על זה אבל ממש מקווה ומאמינה שתעברי את זה ויהיה בסדר