4 תשובות
בטטה
לא יודעת אם יש לזה שם אבל אני כזה נטורליסטית כזו, יש לי הרבה צמחים וציורים של צמחים בצבעח מים שציירתי על הקיר, הרבה קריסטלים וקטורת וכל זה... ואני גם נראלי די סטונרית נראחי שזה הפך.לחלק מהאסתטיקה שלי עם הזמן אבל לא בקטע מכוון
dark academia
1920s
1920s
גראנג
באותו הנושא: