התחברות הרשמה

חיבוקים מאחורה בנים גם אוהבים או שזה יותר קטע שבנים עושים לבנות?

2 באוקטובר 2020, 12:40
התבגרותתכונותהתאהבות    
תשובה אחת
זה יותר קטע של בנים עושים לבנות אבל היי כולם אוהבים חיבוקים אז זה לא כזה משנה
כ
כי בן אנד ג'ריז זה טעים!
באותו הנושא:
אתם אוהבים חיבוקים?
יש פה בנים שאוהבים חיבוקים?
אתם אוהבים חיבוקים?
בנות מה החולשה שלכן כשבנים עושים? שלי זה נשיקות בצוואר, ליטופים, חיבוקים מאחורה, שהוא לוחש לי באוזן שהוא אוהב אותי כזה, ונשיקות ארוכות..
בנים אתם אוהבים חיבוקים?
בנות אתן אוהבות חיבוקים מאחורה?
אתם אוהבים חיבוקים?
אוהבים חיבוקים?
בנות רק אני לא אוהבת חיבוקים מאחורה?
בנים למה אתם אוהבים להרים את הבת בחיבוק?
זה נקרא חיבוק מאחורה?