6 תשובות
מלא ממי שאני מכירה עדיין באינסטה, לדעתי לא
כע אני כמעט ולא משתמשת
גם אני הפסקתי
אני כמעט ולא משתמשת כבר ופעם הייתי כל הזמן שם
יש לי אינסטנגרם אבל הרוב שם מגעילות אז אני לא כלכך עובד דרכו
אצלי לא