4 תשובות
תשימי עליו קורנפלור ותטגני
ואז תכיני רוטב ממש מוצלח:
רבע כוס מיץ תפוזים, כמה כפות סויה, 2 כפות צילי, כף דבש תערבבי עד שרותח ומצטמצם
ותוסיפי את השניצל טופו
ואז תכיני רוטב ממש מוצלח:
רבע כוס מיץ תפוזים, כמה כפות סויה, 2 כפות צילי, כף דבש תערבבי עד שרותח ומצטמצם
ותוסיפי את השניצל טופו
^^ אני די בטוחה שהיא התכוונה לטופו כי היא טבעונית אז היא לא אוכלת דבש
שואל השאלה:
אני אוכלת דבש
אני צמחונית, לא טבעונית (:
אני אוכלת דבש
אני צמחונית, לא טבעונית (:
אנונימית
אפשר גם לשים סילאן אני תמיד מתבלבלת ביניהם
באותו הנושא: