התחברות הרשמה

בבקשה תכנסו אני בלחץ

היום שלחו לי שבכיתה שלי שיש חולה קורונה ושאני צריכה להיכנס לבידוד לכמה ימים בבית.
אני עכשיו בחדר ופשוט התנפח לי חצי לחי וזה שורף ויש לי מועקה בלב
מה לעשות ???
2 באוקטובר 2020, 00:21
התייעצויותדחוףהרגעהפחד    
4 תשובות
זה לא קשור קורונה אבל אולי כדי שתבדקי את זה
O
Ori ziser
שה בטח איזה פריחה
א
אין לי תחתונים
שואל השאלה:
קשה לי לנשום
י
יַלְדַּת רִיטָלִין
זה פריחה או אלרגיה
א
אין לי תחתונים
באותו הנושא:
אומייגאד בבקשה בבקשה תכנסו אני בלחץ מטורף
אוף אוף אוף אני בלחץ מטורף!תכנסו בבקשה
בבקשה תכנסו תעשו טובהה אני כל כך בלחץ ממחר יום ראשון ללימודים עולה לט כנסו בבקשה!
אני בלחץ - בנות תכנסו בבקשה
בבקשה תכנסו אני חייבת עזרה אני לא יודעת מה לעשות ואני בלחץ ממש
יש לי שאלה... בבקשה תכנסו אני בלחץ!!!!!
שאלה לבנות !! בבקשה תכנסו אני בלחץ
היי אנשים אני בלחץ ממש בבקשה תכנסו..
בבקשה תכנסו אני בלחץ
אני על סף דמעות ואני בשיא הלחץ בבקשה תכנסו מי שמבין טיפה במחשבים ובגוגל דוקס.
תכנסו בבקשה, אני בלחץ ממש