9 תשובות
כי הם באו מאפריקה, וכנראה זה נשמר לאורך הדורות, זה עוזר להם לקלוט יותר חמצן
כנרה פשוט גנטיקה
בשביל שיריחו איפה יש חיה לצוד
שואל השאלה:
אוקיי תודה:)
אוקיי תודה:)
אנונימית
ראית את זה אצל אתיופים מהבית ספר שלך?
אנונימית
לרוב האתיופים אין אף כזה
יש אף כזה לאפריקאים אחרים
יש אף כזה לאפריקאים אחרים
לאתיופים בדרך כלל יש אף סולד ורגיל, לאפרו אמריקאים,ניגרים...יש נחיריים גדולים כי זה הגנטיקה שלהם,אבל לאתיופים יש אף סבבה לגמרי אולי התבלבלת.
גנטיקה, לא בטוח מה הסיבה.
זה בגנים שלהם.
כנראה שהם היו צריכים להריח טוב יותר שם באתיופיה.
כנראה שהם היו צריכים להריח טוב יותר שם באתיופיה.
באותו הנושא: