4 תשובות
שואל השאלה:
(:
זה דווקא ביאס אותי כי אני ממש עצובה מזה שאני גדלה ושהשנים עוברות אבל הייתה לך מטרה טובה
חחח איזה יפה את כותבת, באמת העלית לי חיוך
איזה חמודה את