4 תשובות
שואל השאלה:
(:
(:
זה דווקא ביאס אותי כי אני ממש עצובה מזה שאני גדלה ושהשנים עוברות אבל הייתה לך מטרה טובה
חחח איזה יפה את כותבת, באמת העלית לי חיוך
איזה חמודה את
באותו הנושא: