8 תשובות
תמיד. זה טבעי
כן ברור
יותר מדי פעמים....
לפעמים? יותר בכיוון של כל החיים, סתם אבל כן
פעם כל שנייה עכשיו כבר אין לי ריבים כי אני לא מדבר איתם כמעט
לעיתים רחוקות
לפעמים ?
כל הזמן
כל הזמן
כמעט ולא, בדרכ אם אני לא מסכימה עם אמא שלי, אני מבקשת סליחה תוך כמה דקות.. אני משתדלת לא לריב איתה גם כי זה לא נעים בכלל, ובסופו של דבר ההורים בדרכ הם אלה שצודקים.. אבל גם כי כתוב בתורה כבד את אביך ואת אמך.. אז זה מונע הרבה ריבים
באותו הנושא: