5 תשובות
כן כן גם אני הייתי בשוק כשגיליתי
אני אוהב!!!
ועוד יותר אני אוהב להעיר למורה אם הוא שכח שנתן שיעורים
ועוד יותר אני אוהב להעיר למורה אם הוא שכח שנתן שיעורים
אנונימי
כן.
אני אוהבת להיות בבית ספר, להיות יותר מדיי בבית עושה אותי מדוכאת כזה.
אני אוהבת להיות בבית ספר, להיות יותר מדיי בבית עושה אותי מדוכאת כזה.
כן אני גם הייתי בשוק כשגיליתי את זה
כן אני אוהב ללכת לבית הספר יש פשוט מקצועות שאני לא אוהב
באותו הנושא: