13 תשובות
פעם כן לפעמים, היום אנחנו לומדים מ-ספרים פעם בחודש אולי אז אין למה
- -
למתמטיקה אם אני לא זוכרת איך עושים את הדרך
נשבעתי לעצמי שאני לא נכנסת לשם כי הייתה תקופה שהייתי מעתיקה משם כל הזמן וכבר שנה לא נכנסתי
לא כי אני לא טורחת בכלל לבדוק מה השיעורים
רק אם נתקעתי מבחינת לחץ וזמן.
מי לא?
אני לא עושה שיעורים
אבל שעשיתי עשיתי עם
רק אם אין לי זמן