5 תשובות
לא למה
לא.
בזבוז זמן, את מפספסת שיעורים או מגיעה בשעת אפס/נשארת בסוף היום ובתכלס בתכלס מועצת התלמידים לא עושה כלום בביהס.
לא שווה בתור אחת שהיתה זה בזבוז זמן
לא, בזבוז זמן מוחלט לא עושים שם כלום
אנונימי
את יוצאת באמצע שיעורים חחח רק בגלל זה רציתי תמיד להיות