16 תשובות
אדר
נגה
שואל השאלה:
וואי נועם זה שם מהמם
וואי נועם זה שם מהמם
רצו לקרוא לי גאיה או אלונה
מאיה
מה רע בשם שלי?
טליה
לינוי
שי
סראי (אבל כאילו עם ש)
אני מודה כל יום שלא דחפו לי תשם המכוער הזה.
אני מודה כל יום שלא דחפו לי תשם המכוער הזה.
אנונימית
רצו ליקרוא לי נועה
שם יפה דווקא
שם יפה דווקא
וואקנדה פור אבר
אנסטסיה
אלחנן או יוחנן משהו כזה
באותו הנושא: