5 תשובות
אני לא רוצה לישון באמצע שיעור זום,
כי זה חשוב לי בכללי לא רק בזום,
בכל זאת זה שיעור,אפשר לישון גם אחרי השיעור..
אני לא מזלזלת וממש משקיעה:)
מה אכפת לי
אני כבר נשרתי מאנגלית ומתמטיקה ואני לומדת מההורים שלי וכל השאר (רק לשון, אזרחות ותנך) אני כבר יודעת מעולה אז אין לי שום עניין בזום
חוץ מזה שינה עדיפה מכל דבר אחר
חחח לי אישית קל לעבוד איפה שלא ישימו אותי
אבל מסתדרים מבקשים סיכום או הסבר של מה שהעה
המורה מלמדת שעה משהו שאני יכולה ללמוד ולהבין לבד ב5 דקות,
למה שלא אלך לישון?
זה מעייף לשבת 8 שעות מול מסך