6 תשובות
צודק
כולם כרגע במצב הזה :/
אתה יכול לדבר עם המחנכ/ת שלך ולהגיע לפתרון.
אתה יכול לדבר עם המחנכ/ת שלך ולהגיע לפתרון.
תבקש עזרה מההנהלה או יועצת בית הספר
שואל השאלה:
איזה חרא זה למה זה בכלל עם ציון
איזה חרא זה למה זה בכלל עם ציון
אנונימי
ואיי גם אני לא יכולה ללמוד ככה נמאס לי אני לא מצליחה להבין את החומר שמלמדים אותנו ואני בכתה ט שזה לפני תיכון וממש מעצבן אותי אבל מצד שני אני מבינה שאם נחזור לבית ספר הסגר לא יגמר אף פעם אז אני חושבת שצריך לעבור את זה פעם אחת וזהו
באותו הנושא: