6 תשובות
כולם כרגע במצב הזה :/
אתה יכול לדבר עם המחנכ/ת שלך ולהגיע לפתרון.
תבקש עזרה מההנהלה או יועצת בית הספר
שואל השאלה:
איזה חרא זה למה זה בכלל עם ציון
אנונימי
ואיי גם אני לא יכולה ללמוד ככה נמאס לי אני לא מצליחה להבין את החומר שמלמדים אותנו ואני בכתה ט שזה לפני תיכון וממש מעצבן אותי אבל מצד שני אני מבינה שאם נחזור לבית ספר הסגר לא יגמר אף פעם אז אני חושבת שצריך לעבור את זה פעם אחת וזהו