7 תשובות
שזה משפט טוב ונכון
לא לפחד ממה שמפחיד אותי?
שהוא לא הגיוני כי אי אפשר לשלוט בפחדים ועוד לא לפחד מהפחד שלי... אני לא בוחרת את זה.
קלישאה
קלישאה נכונה
משפט עמוק ויפה.
זה ישר שולח אותי לאור גדול
אני חושבת שהמשפט הזה הוא קלישאה בצדק, לפחד מהפחד סה באמת משהו שעוצר אותנו מלהתקדם בחיים