6 תשובות
את צריכה פיקאקס איירון
שואל השאלה:
זה קורה לי רק עם דיימון וזהב
זה קורה לי רק עם דיימון וזהב
אנונימית
אם זה נעלם אז זה נפל ללבה
שואל השאלה:
הבעיה היא שזה נעלם
הבעיה היא שזה נעלם
אנונימית
זה אמור להיות עם פיקאקס איירון/דיימונד
ואז שמים בתנור ומקבלים את הזהב עצמו
ואז שמים בתנור ומקבלים את הזהב עצמו
עם פיקאקס של ברזל... ואז שמים בתנור וזה הופך לאינגוט. למרות שזהב די פח.
זה לא נעלם.. כנראה נפל ללבה או משהו. נסי שוב.
זה לא נעלם.. כנראה נפל ללבה או משהו. נסי שוב.
באותו הנושא: