9 תשובות
תגידי לה את האמת ושאת אוהבת אותה ומצטער ונסי לפנק אותה אולי איזה ארוחת ערב שתזמיני על חשבונך או שתכיני לכן משהו או תקני לה שוקולדים ותראי לה שאת אוהבת אותה
היי אנונימית,

תסבירי לה בדיוק את מה שכתבת לנו פה - אני בטוח שהיא תבין, בכל זאת - היא אמא שלך.
תבקשי סליחה ותחבקי אותה
תסבירי לה את המצב שהיה ותגידי לה שזו לא הייתה כוונת פגיעה ואת באצת אוהבת אותה
תגידי לה אולי שאתן יכולות לעשות יום משלכן כמו להכין איזה עוגיות או כל אוכל אולי תקני חה משנו שהיא אוהבת
תבקשי סליחה ותסבירי לה מה קרה, תחבקי אותה ותכיני לה מתנה או תארגני משהו לכבוד יום ההולדת שלה עם המשפחה הקרובה ותקשטי את כל הבית עם בלונים ותכיני שלט מזל טוב זה בטוח ישמח אותה מאוד
תסבירי לה שהיית ממש עייפה ושאת אוהבת אותה הכי בעולם ואתם תחגגו לה שוב אתם ושאת מצטערת
תכיני לה פתקים של "יום הולדת פלוס יום שמח!" "יום הולדת פלוס יומיים שמח!" וכל יום תתני לה אחד כזה.
בנוסף, תגידי לה שאת כנראה לא תצליחי להרים אותה ארבעים ומשהו פעמים, ולכן במקום זה תתני לה נשיקות. תתחילי לנשק אותה, פעם על לחי ימין ופעם על לחי שמאל, ואל תשכחי אחת לשנה הבאה. אני מבטיחה לך שהיא תסלח לך ממש מהר. :)

המון מזל טוב!
שואל השאלה:
תודה לכולן:)
אנונימית