4 תשובות
אין לדעת עדיין לא אמרו
לי כבר הייתה תקווה שזה יגמר ב 11.10 :( בא לי למות כבר
לי כבר הייתה תקווה שזה יגמר ב 11.10 :( בא לי למות כבר
כרגע אם איך שהתחלואה נראית ועם התנהגות של חלק גדול מהציבור ואוכלוסיות מסוימות בפרט, לא מן הנמנע שהקלות יתחילו רק באמצע נובמבר, והקלות משמעותיות כמו פתיחה של קניונים ומקומות בילוי רק בדצמבר
לא בטוח שתצאו בכלל מהסגר הזה
אי אפשר לדעת בוודאות כל פעם יכולים לשנות משהו
באותו הנושא: