18 תשובות
סקסי מאוד

סתם תלוי כמה

אבל אם זה הרבה ממש וגם בצבע שחור אז זה לא בשבילי סליחה חבר תדלל
לא בעיה
בעיה
אנונימית
ממש לא בעיה זה טוב!
זה טבעי, לא בעיה.. הרבה חושבים ששעירות מתנגשת עם טיפוח אבל זה לא נכון! כל עוד אתה מטופח במידה, כמו כל גבר אחר- שעיר או חלק, מבחינתי זה בסדר
אם אתה מכוסה בסוודר טבעי רצוי לדלל/לעשות לייזר
אני יש לי שיער בקטנה על הבטן כזה וכל הגב חלק לגמרי וגם החלק התחתון בידים לעומת הרבה שאני מכיר אני נקי אבל יש לי אנשים שאני מכיר ששמעו הם גורילות אבל זה גברי אני חושב
שואל השאלה:
יש לי את מה ש scofield אמרה, לכמות כזו של שיער אני מתכוון
אנונימי
אז תדלל זה לא משהו רע
כל דהר שהוא יותר מידי זה לא טוב במקרה שלי הייתי שנח להיות חלק כולי ואולי אני באמת יעיף את כל מה שיש לי גם בידים וגם בחזה כל השאר אני חלק דומה לבת
שואל השאלה:
איך בדיוק מדללים?
אני לא יכול לעשות בלייזר כי אני מתחת 25
אנונימי
לייזר זה ממש לא מ25 מאיפה המצאת את זה
חוץ מזה שאתה לא צריך לייזר פשוט תעשה שעווה פה ושם לא יודעת
שעווה??שם? את רוצה לגרום לו התקפת לה
שואל השאלה:
חשבתי פשוט לנסות עם מכונה ולשים את זה על מספר נמוך, אבל אני פוחד שזה רק יקצר את השיערות וזה יראהעוד יותר מוזר
אנונימי
אני ספציפית לא אוהבת בנים שעירים
יגורילה זה מה שבנות אוהבות
תלוי. אם נגיד כל הבטן-גב-כתפיים מפוצצים, אני לא אוהבת, אבל חוץ מזה לי אין בעיה
תלוי כמה
בגדול לא בעיה
אנונימית