3 תשובות
בישראל רוב האנשים באים ממשפחות של בערך 5 אחים(הדור הבוגר) אז זה נורמלי שיהיו ילדים והרבה אפילו
בכל מקום זה ככה נראלי... וזה כי רוצים שיביאו ילדים לעולם למרות שזה רק ימשיך את הדרך ההרסנית של העולם
זה בידיוק כמו שבמדינות שלא מקובל להביא יותר מילד אחד אם יסתכלו על זה שבארץ אנחנו מביאים 3 ילדים זה יהיה להם מוזר. ואותו דבר הפוך.