4 תשובות
תלוי בעוד גורמים באופי שלו ובצורת הדיבור שלו, כנראה אחשוב שאין לו עם מי לדבר ועובר עליו הרבה, או נרקיסיסט. שוב, תלוי בטון ובצורת שבה הוא מדבר על זה.
ולגבי הסוג השני, כנראה פגוע שמפחד לחשוף יותר מדי על עצמו.
ולגבי הסוג השני, כנראה פגוע שמפחד לחשוף יותר מדי על עצמו.
נרקיסיסט,נפוח
אין רושם
אין רושם
משועמם
שחצן
וביישן או סגור כנראה או צנוע
וביישן או סגור כנראה או צנוע