6 תשובות
יש לי שיער בול כזה כדאי לך
שואל השאלה:
יאללה אני אלך על זה
יאללה אני אלך על זה
אנונימי
אני אהבתי אבל תעשה מה שאתה רוצה בלי קשר לתגובות כאן
וואי יפהה
ואם אתה אוהב אז אין שאלה
ואם אתה אוהב אז אין שאלה
אם אתה אוהב, תעשה
אישית פחות מתחברת
אישית פחות מתחברת
כל אחד והטעם שלו
אני חושבת שזה דיי יפה
אני חושבת שזה דיי יפה
באותו הנושא: